Rubrik kan du va själv

Heey wait a min..vad har hänt med Rädes blogg??! Ingen ordning på dagens bloggare,men som tur kan man alltid lita på mig eller hur.

Första gången på riktigt länge det är lite lugnt på jobbet, eller jag vet inte jag kanske inbillar mig. kl 4 natten mot måndag är det, iaf sist jag kollade. Jo det måste det vara för det hörs ingen discodunk från berns och gatorna är stort sett tomma. På senaste 21 dagarna har jag varit ledig 1 dag,den dispensen fick jag pga flytt. minst 12timmars dagar,ibland dygnet runt slumra till nån timma på kontoret. Förra månaden jobbade jag 90 övertidstimmar..kommer bli fler denna. Undra om jag håller på bli khaalen,vet inte.. inte iallafall sist jag kollade.

Är iaf ledig imorn tänkte jag, eller om det va övermorgon? NEJ! eller jo tisdag har jag bokat tvättstuga eller va det bilbesiktning.. Va är det för dag nu? söndag va det iaf sist jag kollade..jo, NEJ! måndag? 
Vi säger SÖMNdag.

Hursom det börjar nääästan kännas som att det syns lite ljusvittring i tunneln, så snart så snart så kan ni nog börja knappa in tillbaks mitt nummer i supkompislistorna, eller förstår att det inte är lätt komma in där bara sådär mitti säsongen va...men om ens kompislistorna så är jag mer än nöjd:) 

Sista svängen ut på bygget nu..sen hem o somna till soluppgången o vakna till tvättstugan. eller va det besiktningen.. nej jag åker ju tunnelbana justja, vems bil är det som ska besiktas då!? eller ska den tvättas?
Jaja jag går till frisören på tisdag.

***
    

  





  

Kommentarer
Postat av: Kake

Voi että Jay! Hoppas du får vara ledig snart så att du inte är som en zombie nästa gång vi ses också, man blir ju som orolig! Man ska jobba för att leva, inte tvärtom, muista se! ;) Pusskramhej!

2010-04-12 @ 14:27:33
Postat av: räde

hauska inläggi, meikä nauro. :) nähellään vappuna uppsalassa jos ei muuta!

2010-04-16 @ 21:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0