Dinininininini ANGUS, dinininininini ANGUS

Nå okhejdå, efter klagomål o hot från samhället är det väl dags o uppdatera lite. Räde hotade tillome att blocka mig på msn, jag mena då börjar det va allvar!
GRYMT dålig fantasi o skrivlust på senaste har jag känt, inte riktigt tid heller. Inte för att jag varit egentligen busybusy med saker för då borde jag ju ha nåt att skriva om...får inte riktigt ihop det där.
Hur som man kan ju stapla upp lite o se vad som händer.

IKVÄLL, är den kväll inom musikhistorian jag längtat mest till,nämligen äntligen se mina husgudar AC/DC lira!
Förra gången dom va i sverige hade jag precis flyttat till sthlm, for utanför o spana lite...svartbiljetterna kan ju inte va så dyra, nää en ville ha femtonhundra o nästa tvåtusen så jag tänkte äää jag åker hem o lyssnar på skivorna istället.

Har inte ens vågat supa ihelgen eller aktivera mig med nåt annat sätt, allt för att minimera riskerna till att på något sätt missa min favorit orkester blåsa luvan av mig på globen toniiite!

En av orosmomenten är att dom spelat första giggen i fredas o Angus kanske fått för sig åka finlandsbåten igår så han kanske är lite darrig eller ännu värre fast på åland! men det kan han inte göra mot mig visstdå...
Sen hörde jag ryktesvägen att nån tyckt att det va lite dålig sound i fredas...men förhoppningsvis är det uppstyrt tills ikväll, i värsta fall får vi ringa Hinken dit o styra upp verksamheten! Han vet hur janne vill ha rattarna o penalerna.

Vad fan sen....

Alla mina grejjer havererar. Måste köpa ny tv, den dödde mitti upplösningen av dam super GP för nån vecka sen.
Skärm till datan flimrar o färger som skall va röda är nu gråa. Fatta vad tråkig min gulliga bloggsida är nu, everybody does NOT love jaymond:'(

Framvagnen i bilen klånkar igen efter jag nästan kört mot enkelriktat i stan,väjde i sista stund o rakt över en refuger!
Besiktningstider snart oxå.

Alpenresan kommer ju snart oxå o inför det måste jag köpa ny bräda skor jacka o goggles.

En ny säng..o soffa,o allt annat, o justja för att inte glömma en ny lähenhet.

O nu måste jag köpa mat hejdå

   

Kommentarer
Postat av: räde

haha, kaikki maksaa. niin se vain on. :)

2009-02-22 @ 13:30:01
URL: http://malkus.blogspot.com
Postat av: Matilda

Vilken norrländska du har. ;D

2009-02-22 @ 13:46:22
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: jay

Niinpä kait,paljon lisäaikaa mä sain ostettua tällä inläggillä?;P



Vad säger du Matilda hörde du min dialekt på skriften?;P

2009-02-23 @ 19:52:54
URL: http://jaymz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0