3K

Nå fest blev det ju, va väl inga konstigheter styra upp 30årskalas en sådär 5dagar innan det smäller. Behövde inte ens sitta ensam vi var 13 pers som käkade på Galway´s och en heldel guldkorn som droppade in lite senare.
Tack så jäkla mkt alla ni som kunde komma, hade asskoj! Ni andra som inte kunde komma eller inte blev bjudna, sug puck!
Nä men ni får komma på Chrissos o Helenas kalas istället som vi först tänkte ha tillsammans, så det blir 25+25+30=80årsfest!
Fast nu har jag ju lite haft min fest så det skulle nog kännas skumt fira 2gånger. Vi får se.

Jäkla fina presenter fick man oxå bla bungyjump! ska jag tydligen hoppa.. killen som blir snurrig när man kliver upp för trottoarkant liksom...det där blir fint som fan jooo.

O så ska jag få tatuera mig... Har inte en enda ännu så man får ju låtsas som att det är nå 30 årskris på g o göra nåt riktigt häftigt typ Mama på axeln eller bruce springsteen i arslet.

Ni andra som inte köpte presenter, sug puck!;P
Nä men bra tänkt faktiskt,slapp jag konka runt på skiten när vi bytte ställe vid midnatt. Nå äcklig 3pack örtsprit fick jag oxå som jag skickade i nåns handväska, och fin krona som Steffi svetsade fast på min hatt, så alla kunde fatta vem som va kingen!

Veckan har gått fort, är ganska king på jobbet oxå då tjifen är hemma med nyfödd barn (som förövrigt föddes på samma dag som jag,kiiing)  Gäller att hålla bra snurr på bygget så alla fattar vem som är den riktiga tjiifen!

Nu ska jag åka o plocka upp Hinken o hans jent från norgeresan. Va meningen att jag skulle följa med som fullegubbe imon till Hultsfred när han hämtar flyttlasten men verkar som jag kan stanna o hålla ställningarna hemma istället.

Gotta go
  

Kommentarer
Postat av: Susanna

Min present får du sen när vi ses.....

2009-01-23 @ 10:19:07
URL: http://susannal.webblogg.se/
Postat av: Sussie

Haha.. kul med bungyjump.. Du tar väl med nån som filmar dig när du hoppar?!.. Men ta gärna bort ljudet om du tänker köra med det där kåtflåset igen ;)

2009-01-23 @ 17:05:21
URL: http://www.sussie.dk/
Postat av: jay

Jepp ingen kamera.. är helt övertygad om att jag kommer att lipa! hoppas bara att det blir över vatten så man kan skylla röda ögonen på att jag glömde blunda..:P

2009-01-25 @ 14:21:37
URL: http://jaymz.blogg.se/
Postat av: Susanna

Fan janne.. du kommer å dööööö... Jag skulle ALDRIG klara av bungy!! Jag hoppade från en båt en gång i turkiet ner i vattnet och de var inte kul en endaste bråkdel av sekunderna jag föll! de var inte ens kul efter hoppet... skakar av skräck Elä kuole...

2009-01-26 @ 19:38:04
URL: http://susannal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0