Matchnerver o sånna

Sussu säger att jag kommer att döööö av bungyjumpen, sara säger att dom är trötta på mig o har länge letat efter en ersättare till mig i gänget... själv är jag helt övertygad om att jag kommer skita ner mig på vägen ner, spy på vägen upp efter studset så skiten o spyan kör highfive nånstans mittemellan plus förstör min frisyr, o sen dör jag! Fast jag vill gärna vakna till liv sen som Fonzie o säga -How´s my hair?

Jag va på tjejfest i fredas, ganska kul se smäckra flickor äta pizza med dubbla majonäs burkar framställda just in case halvtitersdunken tar slut. How do they do that!? Fast sen blev sara ändå gravid tillslut.
Jag va ganska het dj på youtuben lirandes michael jackson o queen. Gick väl hem!
Togs en del bilder oxå men dom ligger under utredning vare sig det får bli visning publikt eller inte.

När man börjar sent så kommer man sent ut oxå brukar det i regel vara, så va det även denna gång. Värsta med det är att då måste man välja ställe som Patricia. Patricia är stället som...kan va bra,men oftast är ändå inte. Men dom har öppet till 5 så det blir oroväckande ofta att man ändå hamnar där. Gaykvällar har dom tydligen oxå men det vet jag inget om...
(söndagar)

Riktig labyrint det där stället oxå, varje gång man drar dit tappar man först bort hälften av gänget vid ingången o resten senast vid första toabesöket.

Sms logg under kvällen:
Sara 02:38 -Var är du?
Sara 03:41 -Jag står här uppe:-)
Sara 04:33 -Missä vitussa sä oot?!
Sara 04:36 -Jag är på toa
Sara 04:38 -Var är du nu?
Sara 04:42 -Jag står uppe vid trappan. kom hit

Vi va ett bra gäng tjejer med hyffsad lokalsinne så vi hittade varann mellan smsen ganska bra ändå. O helt klart godkänd utekväll.

Ska på kryssning på fredag så det va bra träning oxå inför den sammandrabbningen (patricia är en båt)
Mackan fyllde ju som år nyss så vi ser det som en födelsedagsjippo för honom. Blir kul o se hur junnisarna hanterar nerverna i en så viktig match som finlandsbåten. Jag o sulan är ju ärrade fartygsråttor med ohygglig mängd rutin sen flera års samspel i dessa turneringar, så Coach o Kaptensbindorna är ju utdelade sen länge, inga överraskningar där. Återstår bara se vem som blir utsedd årets nykomling!

To be continued..




 



 

Kommentarer
Postat av: Susanna

nä, inte kommer du att dö... du kommer att tycka att de bland de häftigaste sakerna du nånsin vart med om!! Och kanske vela göra om de igen! :-D Jag har kommit på en tattoo du kan göra... Initialerna "BG" med typ Betty Boop ovanför!hihiii! ;) Miss u!

2009-01-27 @ 15:31:11
URL: http://susannal.webblogg.se/
Postat av: jay

Aa sen vill jag hoppa fallskärm. värsta att bungyn är säkert äckligare än fallskärm för flyg är så högt upp att man inte får svindel:) betty boop haha jojo;P

2009-01-28 @ 08:34:05
Postat av: Susanna

*S* jaa! betty boop! eller bara intialerna BG! ;)

2009-01-28 @ 08:42:25
URL: http://susannal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0