Nytt inlägg

Fredag:
Skön dag på jobbet, kung på gymet, orkade inte ens dra fredagspowernapen,började lägga ut lite krokar på nätet vem som nappar... Rassibrothers nappade!
Tog inte längre än en pisskvart så va dom här nyduschade o med frisyrena i ordning.
-Ölölöl!
 Sen tog ölen slut.
-Spritspritsprit! (HB såg jag att räde hade skrivit på sin blogg men det va faktiskt inte vadsomhelstförHB utan eeeekta persikasprit straight from en serbgubbepåjobbetfarsasomjobbarpå"bolaget"i serbien sprit!)
Altså HB med en twist.

Nå utgång på garbo sen, mingling around..minding my own business.. ringer telefonen.
WÄÄÄUUUww skrammelskrammel.. Verronen.. woooschskickarsms klick*

Darr i brallan sms*

-Jag o Tiki behöver sovplats kommit just från Prag funkar det? kommer till garbo.

Jajjemen det funkar!
Tog knappt en pissfemma så stod dom där i givakt o redo för lir .
 
Nå garbo verkade inte riktigt va i toppform än heller trots ruskig laguppställning så det beslutades om efterfest.
Nån hade tydligen vittring om damsällskap tillome jag tänkte jo jag tror det när jag ser det. Inte om det blir damsällskap (för vi hade ju jävligt vassa babefixers me på juniorsidan) men att en efterfest i sthlm faktiskt blir av...jäävligt långa distanser alltid så det brukar rinna i sanden, men jävlarihelvete det blev av! Hur kul som helst.
Tror jag har pulld off en....två ordentliga efterfester hos mig under min karriär i sthlm (9år!)

Bör även noteras att Sudden kämpade på vaken nästlängst av alla! (ingen klår väl Tiki..)
Vet att jag har mycke i minusstatestiken på den fronten efter Tallinnresan..

Nästa morgon (kl 14) då dom flesta redan smygit hem, va man ju ganska aggressivt hungrig. Lurade grabbarna iväg mig till pizzerian, som inte blev pizzerian utan lokala puben "galne gunnar" ja man hör ju på namnet att det blir ju ruuuskig succé.
Med pyttipanna o 7-8pilsners i magen kände jag mig tvungen att använda mitt triumfkort a.k.a försvinningstricket. Har blivit rätt vass på det dem senaste åren så det va inga konstigheter. Fast det va nära på att misslyckas när jag insåg att jag inte hade mobilen med mig så jag kunde inte ringa o säga jag drar hem kom när ni kommer!
Vinglade iväg hemåt iaf, träffade på min iraniska grannflicka (som är nästan lika nykterist som Hannapaj)  "åångest" men hon garvade bara mest. O jag skyllde på kulturskillnad.

Väl hemma såg jag att grabbarna hade rusat iväg lika ivriga som jag o glömt mobbarna hemma, men så kom dom genom dörren typ hackihäl på mig ändå så det löste sig. Grabbarna läste ju.
Efter lite finetunes på youtube somnade hela gänget,vaknade igen vid midnatt men , tyckte jag det fick räcka. Pojkarna instämde väl nästan till hundra, for till max o käka o hade hunnit med en öl på nå lokalhak medans jag höll ställningarna hemma.

Pretty sweet weekend jo

     






 
  

Kommentarer
Postat av: räde

vittu, sä nukahit mun kainaloon ainaki kerran!! :D mä nukahin joskus sen jälkeen olohuoneeseen..

2009-03-02 @ 21:18:48
URL: http://malkus.blogspot.com
Postat av: jay

haha enkää! vai?!:D no se on kyllä uus temppu sitte vetää powernapit eftareilla ja sit vaan jatkaa:))ku mää tiiän että mää ja tiki kuunneltiin jaakkoteppoa koneelta ku kaikki muut nukku,sit heräsin tiki mun sängyssä:)

2009-03-02 @ 21:58:05
URL: http://jaymz.blogg.se/
Postat av: räde

no jätkä kyllä heräs sit uudestaan. :D hehe, ei paha. uus temppu kyllä.. tuota noin, mulla on vähän fiilis että sun luona on eftarit lördagen den 21. :P

2009-03-03 @ 17:36:27
URL: http://malkus.blogspot.com
Postat av: hannapaj

Du är utmanad.

Reglerna:

Gå in i mappen Mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.

2009-03-03 @ 23:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0