Bambi på damavdelningen

Jajojajo. Jag va o brände fläsk idag. Men fyfan vad jag hade glömt hur trist det är!
Har ju sneglat på dom där apparaterna alltid att jo där kan man ju sitta jo varför inte. Trampa på medans man kollar på glamour eller nåt. För tv fanns inte då jag sist deffade inför beach tvåtusenwhatever, o inte behöver jag ju köra helvetesschemat som jag hade då utan lite lugnare o bara lite längre kanske.

Men dra åt helvete. Började med nån form av hightech "cykel" där man inte ens sitter som på vanlig cykel utan ligger mer som på customhoj, den där ser skön ut tänkte jag. Phöh. Hade mjölksyra efter 15 sekunder som vägrade släppa hur jag än vevade ner motståndet. Satt väl där i 6-7minuter med kutande rygg o kallingar skavandes i skrevet. Byte!

Hoppade på roddmaskinen.
 
Vevade på ett bra tag men fortfarande har jag svårt att få upp flåset tillräckligt, börjar mest bli trött i armarna bara. Plus jag lovar att klockan endast tickade framåt när jag väl kollade på den för det tog en evighet att komma till 8min! Enda plus va att dom visade Topmodel mulliga versionen på tv.

Näfan byte igen.

Dags för old fashion rullbandet. Det här e grejjer som funkar va, joggade på ett bra tag i rätt hyfsad tempo o allt kändes great tills...  brallorna började klia benen av friktionen nå fruktansvärt!  tänkte snart kör jag boratstylee för det här funkar inte, blir ju förbannad! Men varvade ner till powerwalk tempo istället o satte mycke uppförsbacke så då rullade det på igen, o flåset där den skulle. Kanske ta shortsen till nästa pass jo kanske det.

Bastu efter det va ju skönt men kändes inte riktigt så skönt som det brukar kännas efter ordentlig armar eller tuttpass.
Får väl se det som en vinglig förstaispass efter sommaruppehållet.

Hela nästa vecka kommer ändå bli tokmycket kroppsaktivering i Valdisere så! Garanterat en heldel afterski toppstugehäng oxå, men min kropp har alltid svarat positivt på en ordentlig partyperiod så det är inga konstigheter. (Bakis så orkar man inte äta lika mkt) =succe tjitjiiing!

Nä nu vill jag åka.



 

Kommentarer
Postat av: Susanna

hahahah!

2009-03-25 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0