Plankstek

Nä vet du vad! Sudden blev tjock idag. Eller kanske inte just idag men typ som huxflux från ingenstans över en natt. Värst att jag insåg det först på gymet oxå, jag har liksom gått runt på bygget hela dan o varit hur tjock som helst!
Hade på mig en rätt så åtsittande t-shirt som jag inte brukar ha så ofta o vafan! Det bucklas ju ut vid magen and that shit aint no sixpack!!  Gick o drog in magen resten av passet.
Nä men seriöst har haft det på känn lite ett tag nu, att snart borde det ju börja hända grejjer för jag äter ganska mkt skräpmat, tränar ingen kondition,åker bil överallt. Plus jag e tretti plus va.
Fast det där sista tror jag inte på. Alla kollegor säger att joooo efter tretti började kaggen växa. Vänta du bara.
Fast rappkäft-Peter som är lika gammal som jag kontrade snabbt med att kaggen har börjat växa för länge sen men sen gjorde man faktiskt nånting åt det,vad har ni gjort!
O det har det minsann börjat hos mig oxå flera gånger men lyckats alltid deffa ner till iaf godkänt, lagomt till sommarn så man kommer in i baddräkten.
Ska bli skönt lägga in 2-3 konditionspass extra i veckan utöver gymmandet.

Helgen då.
Hade spanat hela veckan efter ny bräda på nätet o fredag efter jobbet for jag o köpte´t. Hela kitten inkl bindningar o dojjer.
Pretty darn sweet deal fick jag oxå så jo, jag va som på bra humör!

Sen så hade Södertälje-Ville styrning på resten av helgen så jag åkte dit.
Pilsners,bra snack o Spotify hos Sami till typ kl2 (eller Spotify har inte nått tälje ännu så jag fick undervisa lite men sen så), hur trevlig kväll som helst.
Sen upp kl 6:30, in i biljäveln o raka spåret mot Romme Alpin. Carro körde, jag o Ville öhm...skruvade bindningar.

Jävligt skön åkdag med några plusgrader, fick köra in grejjerna så dom verkligen funkar från noll till hundra på dirr när vi anländer till franska alperna nu på lördag. Can som int wait! Hoppas veckan går fort... taklagsfest på onsdag med gocart o grejjer, Kimppa o Liakka kommer på fre.

Sempa på.




 





 

Kommentarer
Postat av: lisa

det är finfina backar här också..ifall din bräda inte får nog efter alperna menar jag. have fun iaf! :*

2009-03-24 @ 09:14:27
URL: http://dahlskog
Postat av: Susanna

Du är fin fast du inte har nån sixpack! ;)



Fick du min post??

2009-03-24 @ 10:05:21
Postat av: jay

Jo jag fick:) men hinner inte kryssa för dom går ut den här månaden. men thäänkt anywayy:))

2009-03-24 @ 19:12:54
URL: http://jaymz.blogg.se/
Postat av: Susanna

jobb gjort helt i onödan alltså.. jaja... kram

2009-03-24 @ 19:57:48
Postat av: jay

Meh dem kom ju mitten på förra veckan!:) så till den helgen va det ju kört börja hitta polare som vill åka. o nu på lör åker vi ju iväg..:P

2009-03-25 @ 06:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0