Joonåjaanå

Lyssnade på Bollnäs-martin i morse o kom på att jag glömde håna han förra veckan när han klåfipplade till med knapparna, skulle fråga chuey vad han gjort i helgen o råkade istället trycka på microvågsknappen *pang!* istället för *wö´öyyy* haha.. o försökte ännu mörka som att inget hade hänt.
Men har kört en heldel bil senare på morgnarna sista tiden o fått erkänna att karlfan kommer ju faktiskt igång efter sin förbannade frukost, så att han är ganska rolig på att lyssna på ändå.

Min försvunna mobil har hittat tillbaks nu efter 2månaders frånvaro. Sumpade ju den efter en riktigt blöt tillställning på garbo, inne på garbo trodde jag. Men så ringde en taxichaufför en vecka senare när jag va på gotland -Heii..e det janniiii? 
-Jo janne här..
-Det är taxi du har beställt taxii?
-Nej..inte ikväll va..
-Nejnejnej utan åkte du taxi förra helgen från garbo?? jag har din mobil!
-JAHAAA! Hade jag tappat den där?
-Nej du gav den!!

Tydligen så hade jag efter att upptäckt plånboken är borta,så där helt fullständigt slut o i idontgiveashit-mentalitet sagt Ja men ta mobilen då,jag går o hämtar pengar jag ringer dig snart! o gått o lagt mig.

Så dagens ros går till Fedai Tekin på taxi stockholm,det finns schyssta o ärliga taxichafis här istan ändå!

Aktivitetsveckan gick inte så bra som hoppats, dålig planering helt enkelt. Va på mkt trevlig tillställning hos Anki i fredas, ja jag veeeet det blev öl men inte en chans att jag orkar sitta hemma o tråka! Trots att jag va lite bakis i lördas o borde ha ro till att orka bara chilla men höll fan på bli fullständigt galen! Måstemåstemåste komma på nåt jag kan köra slut min energi på,det hä gårint.

Söndan såg inte mkt ljusare ut heller,va tvungen o fly stan för som tur ställde anna upp med att lira badminton mot mig, o trots 4-0 förlust i set visade överraskande kyla i att inte visa upp den beryktade dåligförlorar sidan hos henne som jag så mkt hört talas om:)
Kaffe hos ville o carro efter det, plus fick testa guitarhero metallica som va ruggig king!! Gav femton getingar direkt o rekommenderar starkt.

Imorn blir det skate or die, tomi hade hittat park med miniramp o grejjer typ skitnära oss. Fiiint!

  

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vanha peli! GH5 ja vähän Dire straits..thats the thing:)

2009-09-07 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0